Åh… verden altså!

Publisert: 19. september 2010 i Ukategorisert

Usj…dagene er tøffe for tiden. Og jeg veit ikke helt hvorfor. Hvorfor er det ille nå liksom? Kunne jeg stanset det? Før det ble ille? Men jeg skjønner ikke hvordan… Åh..blir gal av meg selv. Eller er det resten av verden jeg blir gal av også?

Har hatt en veldig variabel helg…både fysisk og psykisk. Har vært på Teize-seminar med Erik. Joda…har i grunn vært fint. Men jeg har litt problemer med disse lydene… Selv om det ikke har vært så super-ille….så er de der og forstyrrer, og jeg får ikke med meg så mye. Det som har vært fint er å synge. Synger alt bort. Vanskelige ting forsvinner litt.

Jeg ser fram til konserten vi skal ha på tirsdag 21. og på onsdag også i grunn. Lillebror, Emmeli, og tante Anne kommer. Også kanskje noen fra mangnusgate… Vet ikke om de kunne. Uansett tror jeg det blir bra. Men jeg er veldig redd for å bli syk da.

I morgen er det skole. Er det sånn som nå, så er jeg ikke sikker på om jeg orker å gå. Men begynner kl. 12 og det hjelper jo litt. Kanskje jeg klarer å få litt søvn.

Ha en fin uke!

kommentarer
  1. birgitte sier:

    Ha ei flotte veka du og, Julia! 🙂

  2. Julia sier:

    Takk<3

Legg igjen en kommentar