Hei igjen!

Publisert: 3. desember 2009 i Skole

Det blir en stund siden sist igjen. I praksis får jeg ikke tid til å rydde leiligheten en gang. Så alt ser ut som et rotekott. Mamma var her en tur forrige helg. Hun hjalp meg litt med julepynt og sånt. Ære være henne. Nå ser det faktisk ganske fint ut, med julelys og greier=)
Men uansett… Praksis er snart ferdig. Tiden har gått både fort og sakte, men det er deilig at det snart er over. Det værste er vel at jeg må stå opp halv 6 hver dag. Det er tungt når man ikke sover så godt om natta. Alikevel har praksisen gått bra, takket vært fentastiske mennesker som jeg er så velsignet med. Det lønner seg å være ærlig, så får man som regel støtte, og hjelp.

Ellers går det i kor, piano, og trening, sikkert litt annet og. Det er fine ting for å koble av litt. Glemme noe av det som er så vondt og vanskelig.

Om noen uker kommer min kjære Erik. Det skal bli så godt. I mellomtiden må jeg prøve å få gjort ferdig studieoppgaver. Får aldri fred. Synes det er så rart at vi har mer å gjøre enn de på heltid. Rimer ikke helt. Men jeg tror det blir ett roligere neste semester.

Håper dere har det bra folka. Glad i dere alle!

Puss og kram<3

kommentarer
  1. Erik sier:

    Gleder meg til å komme til Oslo 🙂

Legg igjen en kommentar